a.readmore{ /"CSS for read more links"/ }

Keindahan

Keindahan
Mount Fujii, Japan. Berehat dan Membaca di sini...

Followers

Friday, February 20, 2009

Novel Baru

Insya-Allah, novel baru saya akan berada di pasaran tidak lama lagi. Ia sedang berada di hujung perjalanan untuk masuk ke kilang cetak. Ramai yang bertanya, apa pula tajuknya dan apa pula kisahnya. Dalam novel saya yang sebelum ini, saya tidak bawa pembaca berjalan jauh, jadi kali ini saya tentulah membawa angin baru. Kedua-dua hero dan heroin juga sangat berbeza daripada hero dan heroin novel-novel saya sebelum ini. Yang pasti, ada kelainan yang saya aturkan agar pembaca saya tidak jemu dengan stail penulisan saya. Insya-Allah, minggu depan akan masuk di website Karnadya dan sinopsisnya akan berada di situ. Kali ini, ada unsur-unsur 'Kenakalan' dan ada statement yang berbunyi 'It's all about going crazy and doing crazy things'... lebih daripada itu, tak boleh beritahu!