Salam
Okeylah, tak adalah banyak sangat moodnya, tapi kebetulan terbacalah pulak satu artikel ni yang depa duk hantaq... hahaha, kisah mamat Siam yang romantik giler ni. Mungkin ramai pembaca blog ni dah baca dan tengok pun, tapi yang mana belum jumpa lagi, inilah kisahnya. Mamat ni ngan awek dia dah berjanji untuk berkahwin, tapi bila dah dekat dengan timenya, tiba-tiba je awek dia accident dan mati. Tapi... aduhai, mamat tu sebab dah berjanji untuk berkahwin dengan awek dia, dah mati pun dia kahwin jugak. Huhu... romantik ke psycho, tak tahulah. Apa pun, saya pun tak tahu sama ada cerita ini betul-betul ke atau tipu-tipu je, wallahua'lam. Semoga tak adalah kita yang beragama Islam sanggup buat macam ni, sekalipun cinta teramat sangat. Kalau cinta pun, biarlah ada limitnya.
Gambarnya ada kat bawah ni. Kalau depa tipu, maka cerita ini pun cerita tipulah. Kalau betul, betullah ia.
Buatlah apa yang hati kita suka dan apa yang kita tahu Allah akan suka. Buat baik akan dibalas baik...
Nature
Cinta baru dalam hidupku
Followers
Monday, January 30, 2012
Saya Suka! Saya Suka!
Hafiz dan Awan Nano nya
Salam pagi Isnin semua
Yeh!yeh! Awan Nano menang AJL! Hehe... saya ni sebenarnya bukan minat sangat nak tengok 'competition' macam tu, malah saya tak ada pun follow AF ke apa ke. Bila boring, saya tengoklah TV, apa-apa program pun okey. Kalau kebetulan ada drama, tengok aje. Kalau ada lagu, tengok juga. Tak ada pulak pantang-larangnya. Tetapi sebab lagu Awan Nano masuk AJL, jadi saya tengoklah. Hehe... saya suka, saya suka!
Saya seronok sebab lagu Awan Nano diangkat sebagai lagu yang terbaik buat tahun 2011. Malah Hafiz juga memenangi 'vokal' terbaik. Saya dah pun bercerita tentang kehebatan lagu ini pada entri saya yang bertarikh 12 Januari, 2012. Saya kata lirik lagu itu ada kelas! Memang ada kelas dan saya pulak yang teruja bila lagu itu mampu kalahkan yang lain, termasuk Kisah Hati nyanyian Alyah. Saya juga suka lagu Sedetik Lebih tetapi kalau lagu itu dinyanyikan Anuar Zainlah. Jac menyanyi okeylah, tapi sebutan Jac terlalu luas dan tak romantik. Anuar menyanyi dengan penuh perasaan.
Pagi ni saya belum bersedia untuk tulis apa-apa. Tengoklah sat lagi kalau ada mood, saya tulis lagi. Apa pun... hahaha... saya suka, saya suka!
Wassalam.
Salam pagi Isnin semua
Yeh!yeh! Awan Nano menang AJL! Hehe... saya ni sebenarnya bukan minat sangat nak tengok 'competition' macam tu, malah saya tak ada pun follow AF ke apa ke. Bila boring, saya tengoklah TV, apa-apa program pun okey. Kalau kebetulan ada drama, tengok aje. Kalau ada lagu, tengok juga. Tak ada pulak pantang-larangnya. Tetapi sebab lagu Awan Nano masuk AJL, jadi saya tengoklah. Hehe... saya suka, saya suka!
Saya seronok sebab lagu Awan Nano diangkat sebagai lagu yang terbaik buat tahun 2011. Malah Hafiz juga memenangi 'vokal' terbaik. Saya dah pun bercerita tentang kehebatan lagu ini pada entri saya yang bertarikh 12 Januari, 2012. Saya kata lirik lagu itu ada kelas! Memang ada kelas dan saya pulak yang teruja bila lagu itu mampu kalahkan yang lain, termasuk Kisah Hati nyanyian Alyah. Saya juga suka lagu Sedetik Lebih tetapi kalau lagu itu dinyanyikan Anuar Zainlah. Jac menyanyi okeylah, tapi sebutan Jac terlalu luas dan tak romantik. Anuar menyanyi dengan penuh perasaan.
Pagi ni saya belum bersedia untuk tulis apa-apa. Tengoklah sat lagi kalau ada mood, saya tulis lagi. Apa pun... hahaha... saya suka, saya suka!
Wassalam.
Subscribe to:
Posts (Atom)
