Assalam
Memang macam tu kan? Bila kita rasa bosan, mulalah kita akan lakukan sesuatu. Walaupun sibuk, pasti kita mahu lakukan sesuatu yang berbeza agar rasa bosan akan hilang. Jadi saya pun ubahlah sikit-sikit pada blog ni. Macam dah jemu dah... cuma malas nak ubah design nya secara total. Mungkin lain kali pulak.
Malam ini, saya akan bergerak ke Ipoh. Sebenarnya anak saya yang ada kerja, tapi saya pula suka nak ikut. Jadi kami pun akan pergi malam ini, agar saya mudah berehat nanti. Cadangnya nak pi cari durian lepas tugasan anak saya selesai nanti. Katanya banyak durian di kawasan Parit dan Kampung Gajah di Perak. Alahai... kalaulah ada Rasya Aleeya di Kampung Gajah, tentu lagi senang nak cari buah durian yang best-best! Apa-apa pun... doakan kami ok.
Wassalam.
Kalau jumpa yang macam ni, gerenti saya beli