Salam
Saya nak upload lagi gambar-gambar ahli keluarga saya.
Anak saudara saya Lutfi (single and available), adik saya Fikri, adik saya Afifah dan suaminya Omar - di rumah adik saya, Fikri
Ibu saya, saya, adik saya dan kakak saya - di rumah adik saya.
Makan-makan di rumah adik saya Fikri
Rombongan kami ke rumah pihak perempuan
Anak saudara saya Aishah dan si comel Yusufia
Anak saudara saya Ezmeer (bukan yang bertunang) - not single but still available (ada lagi 3 quota... hehe) - lawak jer!
Three sisters and our only daughters - kat rumah adik saya
Dessert Aishah yang buat - caramel, tiramisu... and jus lemonade asam boi - kat rumah adik saya Akif
Anak saudara saya Aishah dan Hanan (nama heroin Aura Cinta - Aishah Hanan)
Bakal pengantin perempuan dikelilingi cousins bakal pengantin lelaki
Buatlah apa yang hati kita suka dan apa yang kita tahu Allah akan suka. Buat baik akan dibalas baik...
Nature
Cinta baru dalam hidupku
Followers
Monday, September 03, 2012
Seronok Bila Kalut
Salam
Dah hari Isnin sekali lagi, alhamdulillah kita masih di sini dan sedang bernafas. Dalam pada itu, masa tetap berjalan pantas dan kita tak tahu bila ajal kita akan tiba. Semoga Tuhan kuatkan iman, panjangkan umur, berikan kesihatan dan murahkan rezeki dan semoga kita semua sentiasa bersyukur pada-Nya.
Seperti yang saya khabarkan di dalam entri sebelum ini, hujung minggu saya sangat sibuk. Malah saya anggarkan hujung minggu depan juga akan sibuk hinggalah akhir bulan Syawal. Tak apalah, seperti yang saya katakan juga, life goes on. Tanpa kekalutan mungkin hari-hari kita akan jadi bosan. Seronoklah bila kalut ni.
Alhamdulillah, dalam kesibukan saya tetap juga menulis walaupun kadang-kadang tak dapat nak tulis banyak, satu ayat pun okey... hehe. Saya ni bukannya apa tapi kalau tak tulis sehari, boleh jadi pening kepala. Dah biasa kot. Kadang-kadang tu saya teringat kepada jalan cerita yang berlegar-legar dalam kepala, kalau tak saya luahkan takut sakit kepala... hehehe.
Hari ini saya tak nak tulis panjang-panjang sebab nak relaks. Tapi saya uploadkan beberapa gambar yang kami ambil semasa hari Sabtu, ketika berhari raya dan juga pada majlis bertunang anak saudara saya. Semoga Allah SWT menjaga kita.
Wassalam.
Anak saya, adik saya dan anak-anak saudara saya di rumah adik lelaki saya.
Fatin Afiqah dan Laila Hana
AlAina, Laila Hana, Firas dan Qabila Dina
Hantaran pihak lelaki
Rombongan kami ke rumah pihak perempuan
Rombongan kami ke rumah pihak perempuan
Majlis sarung cincin
Bergambar bersama bakal pengantin
Dah hari Isnin sekali lagi, alhamdulillah kita masih di sini dan sedang bernafas. Dalam pada itu, masa tetap berjalan pantas dan kita tak tahu bila ajal kita akan tiba. Semoga Tuhan kuatkan iman, panjangkan umur, berikan kesihatan dan murahkan rezeki dan semoga kita semua sentiasa bersyukur pada-Nya.
Seperti yang saya khabarkan di dalam entri sebelum ini, hujung minggu saya sangat sibuk. Malah saya anggarkan hujung minggu depan juga akan sibuk hinggalah akhir bulan Syawal. Tak apalah, seperti yang saya katakan juga, life goes on. Tanpa kekalutan mungkin hari-hari kita akan jadi bosan. Seronoklah bila kalut ni.
Alhamdulillah, dalam kesibukan saya tetap juga menulis walaupun kadang-kadang tak dapat nak tulis banyak, satu ayat pun okey... hehe. Saya ni bukannya apa tapi kalau tak tulis sehari, boleh jadi pening kepala. Dah biasa kot. Kadang-kadang tu saya teringat kepada jalan cerita yang berlegar-legar dalam kepala, kalau tak saya luahkan takut sakit kepala... hehehe.
Hari ini saya tak nak tulis panjang-panjang sebab nak relaks. Tapi saya uploadkan beberapa gambar yang kami ambil semasa hari Sabtu, ketika berhari raya dan juga pada majlis bertunang anak saudara saya. Semoga Allah SWT menjaga kita.
Wassalam.
Anak saya, adik saya dan anak-anak saudara saya di rumah adik lelaki saya.
Fatin Afiqah dan Laila Hana
AlAina, Laila Hana, Firas dan Qabila Dina
Hantaran pihak lelaki
Rombongan kami ke rumah pihak perempuan
Rombongan kami ke rumah pihak perempuan
Majlis sarung cincin
Bergambar bersama bakal pengantin
Subscribe to:
Posts (Atom)










