a.readmore{ /"CSS for read more links"/ }

Keindahan

Keindahan
Mount Kuchi-Kuchi, Japan.Berehat dan Membaca di sini...

Followers

Friday, January 18, 2013

Coming Soon - Pertandingan Ebook


Assalamualaikum


Pagi ini saya akan ke KL untuk berjumpa dengan teman lama. Petang nanti, in sya Allah saya akan ikut suami ke Johor Bahru. Tiba-tiba sahaja dia kata dia perlu ke sana sebab ada kerja 'urgent'. Jadi, sebagai isteri solehah, saya akan temani di... hehe (perasan macam solehah sangat!). Saya memang nak ikut supaya on the way back esok, saya boleh singgah di Kluang untuk beli kopi Kluang.

Okeylah, saya ada good news untuk anda yang sedang belajar untuk jadi penulis. Saya difahamkan bahawa tak lama lagi, pihak pemasaran buku digital dan sebuah syarikat Telco akan mengajurkan sebuah pertandingan menulis cerpen. Jadi, cerpen anda akan di ebuku kan dan kemudian akan ditandingkan. Tak kisah banyak mana cerpen yang anda nak tandingkan (fiksyen), anda boleh buat. Jadi, eloklah kalau anda mula kumpulkan semua cerpen-cerpen anda tu dari sekarang. Bila dibuka sahaja pertandingan itu, anda sudah bersedia. Saya difahamkan juga akan ada satu projek lain yang ada kaitan dengan ebook yang akan dilancarkan kemudian. Jadi, apa lagi! Jom... mulalah menulis.

Saya perlu bersiap-siap, jadi tak dapatlah nak tulis panjang-panjang. Jumpa lagi, in sya Allah. Wassalam.